
Mindeside for afdøde Lone Albæk
Født 9. december 1962
Død 14. marts 2021
Mindeside for afdøde Lone Albæk
Født 9. december 1962
Død 14. marts 2021
· Aalborg SV
Vi tog afsked med Lone i Lindholm Kirke
Lørdag d. 20. marts 2021 kl. 11:00

Begivenheder
Højtidelighed
Lindholm Kirke, Nørresundby
Lørdag d. 20. marts 2021 kl. 11:00
Se på kort
Vi tog afsked med Lone i Lindholm Kirke
Lørdag d. 20. marts 2021 kl. 11:00

Begivenheder
Højtidelighed
Lindholm Kirke, Nørresundby
Lørdag d. 20. marts 2021 kl. 11:00
Se på kort
Vi tog afsked med Lone i Lindholm Kirke
Lørdag d. 20. marts 2021 kl. 11:00

Begivenheder
Højtidelighed
Lindholm Kirke, Nørresundby
Lørdag d. 20. marts 2021 kl. 11:00
Se på kort
Hilsner til afdøde og de efterladte
Send en sidste hilsen...
Hilsner - Lone Albæk
- HHenrik Michelsen · 5åKære Lone.
Vi startede sammen ved DSB i 1989, og du var en god kollega lige fra starten.
At du nu er væk er ubegribeligt og helt uforståeligt.
Stor medfølelse med dine efterladte.
Må du hvile i fred.
Henrik Michelsen. - MMarianne & Per Larsen · 5åKære efterladte til Lone
Det gør os utrolig kede af det, at høre at I pludselig har mistet jeres elskede mor, kone, svigermor og bedstemor.
Vi kendte Lone fra kvarteret når hun gik tur med Brutalis, og de kom forbi os på Hjortevej 57, hvor de hilste på vores (nu afdøde) hund Kuro.
Lone var altid glad og smilende og hun har også dyttet i hornet, når hun er kørt under broen med sammen og vores børn har stået på broen.
Æret være Lones minde
Kærlig hilsen
Per & Marianne Larsen
Hjortevej 57 - MMarianne Vadmand Larsen · 5åKære efterladte til Lone
Det gør os utrolig kede af det, at høre at I pludselig har mistet jeres elskede mor, kone, svigermor og bedstemor.
Vi kendte Lone fra kvarteret når hun gik tur med Brutalis, og de kom forbi os på Hjortevej 57, hvor de hilste på vores(nu afdøde) hund Kuro.
Lone var altid glad og smilende og hun har også dyttet i hornet, når hun er kørt under broen med toget og vores børn har stået på broen.
Æret være Lones minde
Kærlig hilsen
Per & Marianne Larsen
Hjortevej 57 - JJill · 5åKæreste Lone ❤️ Ven og fantastiske kollega
Forstår slet ikke, hvorfor du skulle bort nu, det er så uretfærdigt ❤️
Du vil altid blive husket og savnet
Kærligst Jill ❤️ - GGitte Kragelund · 5åEn sidste hilsen
Segezha Packaging A/S
Dødsannoncer
Billeder og video
Upload billede eller video
Log ind